Klachtenprocedure
EMS is u graag zo goed mogelijk van dienst. Toch kan gebeuren dat u ontevreden bent over (een onderdeel) van onze dienstverlening. Daarbij kan het bijvoorbeeld gaan om personeel, apparatuur of materieel. U kunt daarover een klacht indienen, zodat wij eventuele problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen en onze diensten kunnen verbeteren.
De snelste manier om een probleem op te lossen, is door contact op te nemen met de betrokken medewerker(s) of de desbetreffende leidinggevende. Leidt dit niet tot een oplossing of kiest u liever een andere weg om uw klacht in te dienen? Doe dat dan schriftelijk, via onze klachtenformulier. Wij doen dan ons best om het ongenoegen zo snel mogelijk weg te nemen en uw vertrouwen in ons te herstellen.
Vul hieronder het formulier in om uw klacht met ons te delen. De verantwoordelijke leidinggevende onderzoekt dan de oorzaak van het probleem en bekijkt hoe herhaling kan worden voorkomen. Waar mogelijk wordt de fout uiteraard meteen hersteld. Vervolgens wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.
U kunt het contactformulier ook gebruiken als u een tip heeft om onze dienstverlening te verbeteren.