Certificering en klachtenprocedure

EMS voldoet aan de eisen die volgens de ISO 9001- certificering worden gesteld. Wij streven er uiteraard altijd naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u desondanks ontevreden over (een onderdeel) van onze dienstverlening en/of producten? Lees dan hieronder hoe u een klacht kunt indienen, zodat wij eventuele problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Certificering

ISO 9001 omvat diverse eisen om de klanttevredenheid te borgen en te verhogen. Dat wordt bereikt door te voldoen aan de eisen die volgens de geldende wet- en regelgeving gelden en die worden gesteld door klanten en door onze eigen organisatie. Bovendien wordt de klanttevredenheid verbeterd door de doeltreffendheid van het kwaliteitsmanagement continue te verbeteren.

Kijk voor meer informatie over ISO 9001 op de website van de Stichting Koninklijk Nederlands Normalisatie Instituut (NEN): https://www.nen.nl/managementsystemen/kwaliteitsmanagement-iso-9001.

Klachtenprocedure

EMS is u graag zo goed mogelijk van dienst. Toch kan gebeuren dat u ontevreden bent over (een onderdeel) van onze dienstverlening. Daarbij kan het bijvoorbeeld gaan om personeel, apparatuur of materieel. U kunt daarover een klacht indienen, zodat wij eventuele problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen en onze diensten kunnen verbeteren.

 

De snelste manier om een probleem op te lossen, is door contact op te nemen met de betrokken medewerker(s) of de desbetreffende leidinggevende. Leidt dit niet tot een oplossing of kiest u liever een andere weg om uw klacht in te dienen? Doe dat dan schriftelijk, via onze klachtenformulier. Wij doen dan ons best om het ongenoegen zo snel mogelijk weg te nemen en uw vertrouwen in ons te herstellen.

 

Vul hieronder het formulier in om uw klacht met ons te delen. De verantwoordelijke leidinggevende onderzoekt dan de oorzaak van het probleem en bekijkt hoe herhaling kan worden voorkomen. Waar mogelijk wordt de fout uiteraard meteen hersteld. Vervolgens wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

U kunt het contactformulier ook gebruiken als u een tip heeft om onze dienstverlening te verbeteren.

Klachtenprocedure

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op en u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.