Benodigdheden

Beste organisator! Helemaal klaar voor het evenement? Bekijk hier even nog snel de checklist van de benodigdheden om onze medische hulpverlening goed te laten verlopen. 

Checklist

Is de post zodanig herkenbaar als medische post?
Het is nog mogelijk om eventueel banners en vlaggen te reserveren. 
Is de bewegwijzering in orde? En is de calamiteitenroute goed bereikbaar? 

Zijn de volgende documenten opgestuurd?
● Plattegrond met grid verdeling. Waar mogelijk met positienummers van de beveiliging; 
● Vergunning van de medische inzet;
● Veiligheidsplan;
● Draaiboek.

Welke faciliteiten hebben wij nodig?
De post is voldoende groot en beschikt over een veilige, verharde en geëgaliseerde vloer, elektriciteitsaansluiting, er is voldoende licht en de ruimte kan worden verwarmd en/of gekoeld.
Er zijn voldoende scheidingshekken om de ruimte te verdelen. En we beschikken over voldoende tafels en stoelen. 
Er staan toiletten klaar (voor patiënten en onze eigen medewerkers). Er is gedacht aan brandveiligheid (blusmiddelen) en uiteraard aan de gezondheid en hygiëne van de patiënt en medewerker door voldoende drinkwater, stromend water en zeep, schoonmaakartikelen en security en servicemedewerker bij de ingang van de post. 

Wi-Fi verbinding
Om een goede digitale patiëntenregistratie mogelijk te maken zijn wij afhankelijk van de Wi-Fi verbinding op de post. Is de Wi-Fi naam en het wachtwoord gedeeld met onze organisatie?
Mocht er geen internet mogelijk zijn dan dienen wij dit voor aanvang te weten zodat we over kunnen gaan op een papieren administratie. 

Catering
Bij evenementen boven de 5000 bezoekers is het voor ons van belang dat wij tijdens de lunch kunnen rekenen op een pakket op de post. En rond het diner op het buffet.  

Parkeren
Kunnen onze medewerkers op vertoon van bewijs werkzaamheden voor onze organisatie parkeren op de crewparking en hebben wij zo nodig, de tickets ontvangen?


Vragen, banner reserveren of op- of aanmerkingen? Uitgebreide document benodigdheden nog een keer ontvangen? Neem contact op met onze administratie. Dit kan telefonisch of door te mailen naar info@ems.nl. En wij gaan het regelen. 

Nog heel veel succes met de organisatie van het evenement en tot snel. 

Vragen?

Vul dan het onderstaande formulier in en je wordt zo spoedig mogelijk geholpen. 

Neem contact op

Gegevens

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op en u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.